1/08/2013

8 januari 2013

Min kropp värker och är öm överallt efter gårdagens premiär. Jag började dagen med en timmes hundpromnad för att mjuka upp musklerna lite, men ack va det INTE hjälpte. Idag kände jag mig trött både fysiskt och psykiskt, men det var bara att ge sig på't igen. Dagens pass blev, precis som igår, ett av Zuzanas gamla Bodyrock rutiner, så här såg det ut:

Hard & Tight

Sätt timern som stoppur och försök att klara av övningarna så fort (och kontrollerat) som möjligt. Första rundan gör jag 10 reps. av varje övning, sedan 9, 8, 7.. osv. Ner till 1!!

Squat jump
Side burpee
Slide under
R. push up
One leg deadlift R
One leg deadlift L
Knee raises

Min tid: 31.06


Dagens middag

2 portioner
300g köttfärs
150g morötter
50g rödlök
2 vitlöksklyftor
vatten
paprikakrydda
salt & peppar

Stek köttfärsen i lite olja, när den nästan är klar tillsätter du finhackade morötter, rödlök och pressad vitlök. Krydda!, Låt allt fräsa i någon minut innan du tillsätter ca. 3/4 dl vatten. Låt vattnet koka in på medelhög värme. Servera med 50g bulgur och 50g gurka. Lätt som en plätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar