1/06/2013

6 januari 2013

Då var det nytt år igen. 2012 var ett mycket händelserikt år, både på gott och ont, och jag känner att 2013 ska bli en nystart.

Efter FitnessFighten i september så tappade jag, tyävr, rutiner med både mat och träning och nu är det dags att hitta tillbaka!! Jag har skapat mig ett eget litet hemmagym där under ska ske, och imorgon ska det invigas :) Jag kommer framöver att blanda fitnessfighten-pass med Bodyrock och lite egen fantasi. Målet är ett sex-pack till början på mars, önska mig lycka till ;)



Dagens middag:

2 portioner

300g kycklingfilé
25g gul lök
2 vitlöksklyftor
½ - 1 tsk hackad chili
100g broccoli
100g champinjoner
´
Koka broccolin. Dela kycklingfilén i mindre bitar. Hacka lök, vitlök och champinjoner. Krydda kycklingen med salt och peppar och fräs sedan på hög värme. Tillsätt grönsakerna när kycklingen fått färg.

Servera med ½ tomat, 50g bulgur och en klick kesella. BUSENKELT ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar