9/07/2012

FF DAG #7

Frukost: 300g lättfil, 50g pauluns müsli, 100g kesella och 1 nektarin

Mellis: 100g tonfisk, 1 nektarin

Lunch: 150g kycklingfilé, 25g bulgur, 100g grönsaker, 35g pestokräm

Mellis: ½ wasa havreknäcke, 10g keso, 1 skiva tomat, 1 skiva gurka. 50g keso och 100g nektarin

Middag: ???


WORKOUT #5

________________________________________________________

Jag har precis avslutat dagens träningspass. Idag var jag såååå omotiverad!! Jag tyckde det var hur trist som helst, därav kanske jag inte gav 100%, men det gick bara inte. Förhoppningsvis ä motivationen tillbaka imorgon så att jag kan ta i lite extra då ;)

Idag har i alla fall alla måltider hunnits med och varit ordentliga. Jag är dock bortbjuden på middag så vi får se vad som väntar där =) Det jag längtar allra mest efter just nu är ett glasVIN!!!! Men icke, det är 23 dagar kvar, sen får jag dricka vin <3

Hoppas ni har haft en bra dag =)

1 kommentar:

  1. Kom igen fina Fia, blogga lite :D Önskningar från både mig och Szilvia :P Kram <3

    SvaraRadera